hebben duitsers dikkere buiken dan nederlanders ivm het biergebruik?

dit vraag ik mij nou al jaren af! kom ik deze site tegen en kon het niet laten om deze vragen te stellen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Onderzoek wijst uit dat een bierbuik helemaal niet door bier ontstaat, maar gewoon in de genen zit.

Dat Duitsers dikkere buiken hebben dan Nederlanders is maar een veronderstelling. Zowel in Nederland als Duitsland komen dikke buiken voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee.
Eerder door overmatig vet eten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de gedachte aan bier drinken zie je flinke Duitsers voor je, met grote pullen. Volgens een Britse vereniging echter word je helemaal niet dik van bier.
Maar bier stimuleert wel de zin in eten. De echte boosdoeners zijn de friet en hamburgers, of de chips en borrelnootjes die het avondje uit compleet maken.”

Toegevoegd na 1 minuut:
Overigens zie je overal dikke buiken, niet enkel in Duitsland :)