Dat hangt er van af wat er getest wordt. Gaat het om bepaalde vaardigheden, dan kun je inderdaad ene betere of minder goede uitslag krijgen (score hangt van de test af want er zijn nogal wat verschillende, en het is niet zoals bij een IQ-test dat de verschillende waarden vaststaan).

Als er echter dingen gemeten worden zoals persoonlijkheidskenmerken, dan is er natuurlijk geen sprake van een voldoende of onvoldoende uitslag, dan geeft de test bijvoorbeeld aan wat voor type je bent.