Hoe kan iemand met zichzelf leven wanneer hij jarenlang kinderen misbruikt heeft?

Wat voor kronkel zit er in het hoofd van zo een iemand verkeerd? Hoe kan iemand zoiets doen? Iedereen heeft toch voor zichzelf een bepaalde grens van, tot hier en niet verder? Dus hoe kan je tot zo een daad komen?

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik stel de vraag niet uit verontwaardiging, maar als vraag hoe iemand psychologisch daadwerkelijk tot zo'n daad komt.

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat zijn mensen die totaal voor zichzelf leven en geen gevoelens voor anderen hebben.

Het is logisch dat wij als "gezonde" volwassen mensen pedofielen die hun gevoelens in de praktijk brengen verketteren. Hij zal maar aan mijn kind zitten. Ik denk dat ik hem persoonlijk zou castreren zonder verdoving. Maar in het brein van een pedofiel gaat het wat anders als bij ons. In zijn brein doet hij vaak niet echt iets fout. Je ziet ook hoe makkelijk pedofielen vaak bekennen als ze opgepakt worden. En ook de straf is lastig, De celstraf is een straf voor zijn daden, maar de TBS is een proces dat levenslang kan duren omdat je het brein van een pedofiel bijna niet geneest. maar laten we eerlijk zijn, mijn heterofiele brein laat zich door straf ook niet omzetten naar homofiele gevoelens.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100