is er ooit een studie gedaan naar karakter /persoonlijkheid en sexuele fantasie ?

Iemand die zeg maar afgaat op dienstmeisjes etc is vaak
een persoon met dat en dat karakter.
is daar iets van te vinden ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij bestaan er al heel lang geen dienstmeisjes meer. Iemand die daar 'op af' gaat, krijgt grote problemen omdat er dan sprake is van seksuele intimidatie op de werkplek.

Antwoorden (2)

nancy friday heeft twee boeken(een mannen de andere vrouwen) geschreven die volstaan met ingezonden brieven waarin mensen anoniem iets overzich zelf vertellen broep en leeftijd dat soort dingen en daarna over hun sexueele fantasieen erg leuk en leerzaam om te lezen

Toegevoegd na 2 minuten:
ik kan de titels nu niet opzoeken (teleinternetmobielefoon lastig)
maar die van de vrouwen was wat vrouwen willen (oid)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Diepe gronden van Nancy Friday.

Het Hitereport, was dat ook niet zoiets.