Welke apparaten werken op stroom?

Toegevoegd na 7 minuten:
Voor een werkstuk… ik moet er heel veel kunnen opnoemen. maar na dat ik alle apparaten al heb opgenoemd die ik zelf wist, wilde ik er nog meer weten.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Heb je even een uurtje??? TV radio video dvd telefoon lampen laptop mobieltje (opladen) verwarming wekkerradio stofzuiger strijkbout muziekinstrumenten tandenborstel lamineerapparaat kruimeldief fornuis (ontsteking) blender tostiapparaat afzuigkap wasmachine droger magnetron waterkoker mixer ... en zo kan ik nog wel even doorgaan... Toegevoegd na 5 minuten: (opname) apparatuur in een studio filmcamera's geluidsapparatuur bij opnames in studio Als stroom opgewekt anders dan uit het stopcontact meetelt dan zou ik zeggen denk ook aan alles op batterijen. alles in een auto wat via de accu werkt. Fietsverlichting. Industriele apparaten etc. etc.

Alles wat een stekker heeft!

koffiezetapparaat, magnetron, senseo, tosti ijzer etc etc etc etc

Poeh, dat is een lastige. Een vork? Nee. Een step? Nee. Ik geef het op.

alles wat een stekker heeft, bv: koelkast, magnetron, pc en al die andere

- Scheerapparaat - Ladyshave - Wekkerradio - Radio - Tv - Opladers van telefoon, mp3, ipod, iphone - Wasmachine/droger - Licht - Printer - Tropisch aquarium - Pomp in de vijver - Vaatwasser - Stofzuiger

Alles wat stroom verbruikt. Toegevoegd na 17 minuten: oven, föhn, strijkijzer, boormachine, mixer, elektrische tandenborstel, stofzuiger, kruimeldief, laptop, radio, tv, lampen, koffiezetapparaat, elektrisch mes, scheerapparaat, ladyshave, friteuse, batterij oplader, magnetron, luidsprekers, tosti ijzer, wafelijzer, elektrische grillplaat, elektrische deken, elektrische kookplaat, elektrische verwarming, elektrische piano, elektrische gitaar, elektrische auto, elektrische fiets, elektrische scooter, elektrische step.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100