Volgens mij is de zon net zo heet als andere jaren.
Maar we hebben de laatste tijd veel noorden wind,en een wolkenloze hemel.
Vandaar dat de zon een beetje scherp is.
En dat voelt al nel warmer aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee, denk ik niet maar afgewisseld met koude periodes kan het zijn dat hij warmer aanvoelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij is het dat de ozonlaag dunner wordt, die normaal gesproken de warmte tegenhoudt..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De zon word wel langzaam warmer. maar dit gaat zo langzaam dat het niet te merken is. het lijkt nu misschien wel alsof de zon heter is maar dit komt vooral door het broeikas effect. De broeikas gassen zorgen er voor dat warmte niet goed kan verdwijnen(het word terug gekaatst) van de aarde hier door word het warmer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat te denken vanhet jaar 1959 en 1962 of 1963 , toen was het hier in nederland nog veel heter dan nu. Bij deze noord-oosten wind hebben wij een landklimaat, overdag warm, s'nachts koud. Maar met de temperatuur wereldwijd is echt niets aan de hand.