Het antwoord is simpel: Nee. Als je van 30 meter hoog op het water valt voelt dat al aan als beton.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als ie dat vanaf het zeeoppervlak richting zeebodem probeert,lukt dat niet eens. maar als je bedoelt dat ie 500 meter boven het zeeoppervlak naar beneden stort,dan is het antwoord nee,dat overleeft ie niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het water kun je niet vallen,en walvissen komen veel dieper dan 500 meter dus ja dat kan tenzij je bedoelt dat je met een hijskraan een walvis 500 meter omhoog hijst en hem dan van die hoogte in het water laat vallen, nee dat overleeft een walvis niet en daarmee zou het dierenmishandeling zijn,nog afgezien van het feit dat er geen walvisnetjes zijn waar je een walvis in legt om vervolgens in een hijskraan te hangen ener geen hijskraan in de wereld is die en minimaal 18 ton kan tillen en 500 meter hoog is en daarbij ook nog in water geplaatst is van meer dan 500 meter diepte ,en de meeste walvissen zich niet zullen laten insnoeren in een tuigje om opgehesen te worden,wat ze ook al niet zouden overleven.
dus de conclusie is nee dat kan niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik snap niet dat hier nog mensen serieus op in gaan. Wat een idiote vraag over een onwerkelijke situatie. Hoe verzin je zoiets