Kan je hoofd magnetisch zijn?

Ik drukte vandaan een magneet tegen mijn voorhoofd en die bleef toen vast zitten ik heb het bij mn moeder en zus geprobeerd maar bij hun lukt het niet maar wel bij mn vader.

Erna55
6 jaar geleden
Lees dit eens : https://kloptdatwel.nl/2011/07/29/magnetische-mensen-zijn-gewoon-een-beetje-plakkerig/

Antwoorden (1)

Nee je hoofd is niet magnetisch. Ik denk dat het meer te maken heeft met je huid. Hoe vochtig of droog dat die is.
anneliez
6 jaar geleden
SimonV
6 jaar geleden
Plus.
Smeer eens wat talkpoeder op je voorhoofd en weg is het magnetisme.