Hoe kan ik goedkoop water verdikken?

Ik wil mijn drumstel graag "swirl painten", dat is een verf/dipmethode waar je licht verdikt water voor nodig hebt zodat de verf op het water blijft drijven. In totaal wil ik ongeveer 150-200 liter water verdikken, dus het liefst zo goedkoop mogelijk. Ik ben op zoek naar een verdikkingsmiddel en geen geleermiddel. Hulp wordt bijzonder gewaardeerd!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Volgens deze website moet je borax oplossen in het water, zodat de verf als een laagje erop blijft liggen: http://www.geofex.com/Article_Folders/swirlpaint/swirlpnt.htm