Formule horizontale snelheid x en verticale snelheid y samenvoegen?

Mijn vorige vraag was verwijderd, omdat ik direct naar een antwoord zocht naar mijn vraag. Ik kom niet uit vraag a) link naar pdf: http://bit.ly/2ea6nxl
Ben ik in de goede richting wanneer ik van de eerste formule t=x/v maak en die in de tweede formule voeg?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.1K
kierkegaard47
7 jaar geleden
Lijkt me van wel.

Antwoorden (1)

Kwadrateer de horizontale snelheid en de verticale snelheid en tel die bij elkaar op. Trek uit dat totaal de wortel en je hebt de uitkomst.