Stoffen die je lichaam niet kan plaatsen.En stoffen waar je lichaam een reactie op geeft. Zoals vaak bij mensen met een allergie.
fremar
8 jaar geleden
Reddie
8 jaar geleden
Of mensen die een batterijtje of een stopnaald of een knikker inslikken.
Of mensen die CO inademen, of mosterdgas.
Of die door een kogel geraakt zijn.
Etc., etc.

Andere antwoorden (1)

Lichaamsvreemde stoffen zijn stoffen die het lichaam niet kan gebruiken, zoals:
Een ingeslikt batterijtje of een stopnaald of een knikker of sodakristallen.
Of ingeademde CO of mosterdgas of beschuitkruimels of kaneel.
Of geraakt door een kogel.
Etc., etc.
Reddie
8 jaar geleden
erotisi
8 jaar geleden
en niet te vergeten de bacterien en virussen en hun producten