Gevonden op het "2e Maasvlakte" strand, wat is het?

gevonden op het Maasvlaktestrand, wat zou dit kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K
Amadea
9 jaar geleden
Is het van steen, of ander materiaal?

Het beste antwoord

ooit ook zo iets gevonden tussen het zand.
Moet het nog ergens hebben
Als ik me goed herinner was het een soort zandsteen met ijzer.
En dan wel onder hoge druk gevormd

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh ja, het is zeker geen oud gebruiksvoorwerp, het is natuurlijk gevormd steen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ben nog niet overtuigd, Het is van een harde substantie, geen zandsteen. IJzer zal er goed in kunnen zitten. De vormpjes lagen in de buurt van elkaar.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er zijn veel soorten zandsteen, waarvan sommige erg hard kunnen zijn.
Ik heb er ooit eentje gevonden uit opgespoten zand, maar jij heb er een hele hand vol van, toch wel bijzonder denk ik.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maasvlakte is een heleboel opgespoten zand. Blijft de vraag waarom de natuur stenen zo plat kan vormen, en waarom het in opgespoten zand meer voor lijkt te komen.

Andere antwoorden (1)

Leuk zeg!
Het is duidelijk bewerkt, geen natuurlijke vormen in mijn opinie.
Ik denk aan fiches voor een (oud) spel.
Zit er nou een soort van steeltje aan dat kleine steentje linksboven?