Ja. Door de opname van waterdamp zal de druk toenemen. Erzal snel een evenwicht ontstaan waarbij er net zoveel water verdampt als condenseert.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, want er verandert niets, water dat verdampt neem wel ruimte in , maar de vloeistof water wordt minder dus ook minder ruimte.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoezo er verandert niets, me dunkt dat er water gaat verdampen en de druk zal toenemen!