hoe bereken je de massa met de richtingscoëfficient?

Ik weet de massa al, die is namelijk 100 gram. Maar er wordt alsnog gevraagd om deze te berekenen met de richtingscoëfficient. Deze is 0,05.
Hoe moet ik dit doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
kierkegaard47
10 jaar geleden
euh ... massa is een begrip uit de natuurkunde, richtingscoefficient uit de wiskunde. Het zijn volledig losstaande begrippen die zonder verdere informatie over de probleemstelling niet echt aan elkaar te knopen zijn. Die informatie staat vermoedelijk in de totale opgave, het lijkt me slim die hier neer te zetten. Dan kan iemand er wellicht iets zinnigs over zeggen, nu niet (vermoed ik).
Iemand95
10 jaar geleden
Wat meer informatie zou inderdaad handig zijn

Antwoorden (1)

iervoor zou ik wel wat extra info nodig hebben. Een RC geeft aan dat er een grafiek is. Wat staat er in de grafiek? Wat staat er op de 2 assen?
Thecis