Lukt het om op deze manier een marshmallow weg te schieten? (zie foto)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja en nee als de marshmellow verstopt zit en er is te veel druk, ontploft de fles of ontploft de marshmellow, en misschien ja. Waarom eigenlijk?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In theorie zou het moeten werken, maar een spudgun is wel makkelijker om de marshmellow weg te schieten. Moet ie daarna nog te eten zijn?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit leek me handiger omdat je hierbij niet de hele tijd bij hoeft te vullen nadat je geschoten hebt. Ik denk dat ik misschien toch maar een spud gun ga bouwen ;)

Antwoorden (1)

Een marshmellow is hiervoor veel te flexibel. Als je er plotseling druk achter zet wordt de achterkant snel naar voren geduwd, terwijl de voorkant nog stilstaat.
Gevolg, de marshmellow zet in de breedte uit en vormt een vaste prop in de loop inplaats van er uit te schieten.
Tenzij de marshmellow klein is ten opzichte van de loopdiameter. Maar dan gaat de lucht er gewoon langs zonder de marshmellow mee te nemen.
Reddie