kun je een wrat wegkrijgen met H2O2?

Ik snap dat je het uiteraard bij de HA moet laten doen of thuis met 'gewone middelen'. Maar zou je het in theorie ook met gecontreerd waterstofperoxide weg kunnen krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik denk het niet. Mijn zoontje is toch een aantal keer terug naar de dokter ermee gemoeten om te vriezen met stikstof, thuis moest er dan nog een zalf op om verder te behandelen. Het heeft toch een lange tijd geduurd (iets langer dan een half jaar) eer zijn wratjes weg waren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies, mijn ene zoon heeft meerdere behandelingen nodig gehad met stikstof en zalf etc op zijn voet en mijn andere zoon was de wratten op zijn hand binnen een aantal weken zonder dat ik er wat aan had gedaan weg. Assistente zei ook dat ik het kon afwachten als hij er geen last van had.

Antwoorden (2)

Ga altijd langs de huisarts of dermatoloog, die heeft vloeibare stikstof, helpt altijd , bij mij was de wrat binnen 1 maand verdwenen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mijn zoon verdwenen alle wratten ook gewoon met ongeveer een maand.... zonder dat ik er iets aan gedaan heb.
Zelf, Lijkt het me niet echt een goed idee om te doen of uberhaupt uit te proberen.