PTFE, polytetrafluoroethyleen
DuPont de Nemours heeft PTFE geregistreerd in 1945 onder de naam “Teflon®”.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

glad=hard (anders kan het niet glad blijven)
een geslepen diamand dus!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
polytetrafluoretheen (PTFE). oftewel Teflon, dat spul voor antiaanbak pannen.

Maar wat ook kan is helium, want in een kamer vol helium maakt de weerstand minder want de weerstand van van helium is minder dan lucht. dus daar scheer je makkelijk door heen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ijs is niet de juiste gedachte immers alle vaste stoffen zijn een soort Ijs (we noemen water wat van vloeibaar naar vast overgaat alleen Ijs omdat we daar die benaming voor hebben gegeven).
polytetrafluoroethyleen is een van de gladste stoffen ter wereld bijna niets kan zich hechten aan deze stof en stoot bijna alles af.
Hoe minder wrijving (of geen wrijving) hoe gladder dus.