Als ik de formule van soortelijke weerstand in een grafiek wil maken, wat komt dan op de x en op de y?

De formule is dan P=(R*A) / L. Ik weet dus alleen niet of R*A op de X-as moet of R*A of de Y-as

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je r*a op de y as zet, en l op de x, is de helling (delta y)/(delta x) gelijk aan p. Zo zou ik het doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De vraag is welk verband meneer wil onderzoeken ;p