Volgens mij moet dat kunnen, een antimugmiddel op basis van een geurstof als bv. citronella en/of een cholinesteraseremmer (muggengif) zou goed met uv absorberende stoffen gecombineerd moeten kunnen worden.
Enige risico is dat opname door de huid van muggengif zeer ongewenst is.

Je zou dus alleen geurstoffen die voor de mens niet schadelijk zijn kunnen combineren met UV blokker

Toegevoegd na 4 minuten:
Dus gif is taboe, omdat de UV blokker toch wat op de huid moet blijven zitten.
Een soort anti feromonen voor de muggen zijn in voor de mens onschadelijke doses toe te voegen aan een sunblock cream/olie.
Je moet dan mogelijk mengsels van geurstoffen (voor diverse soorten muggen moeten mengen die chemisch geen omzetting/verbinding aangaan met de zonnebrandcreme.

Wel een hele goede vraag en idee, waarvoor een plus.