Is het mogelijk, dat die free jumper die vanaf 35 km naar beneden valt, een condensspoor gaat trekken?

Vliegtuigen trekken condenssporen door wat ze uit de motoren uitlaten. Zou de free jumper, die een dezer dagen vanaf 35 km in een vrije val naar beneden springt, ook een condensspoor kunnen trekken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als hij een enorme scheet laat, wel!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook dan niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wel als het een natte scheet is.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@stippel nee dan gaat hij door die knal door de geluidsbarriere ,denken ze dan.

Het beste antwoord

De condenssporen welke een vliegtuig trekt wanneer het vliegt is water wat gevormd wordt door het verbranden van de kerosine in luchtlagen welke onder het vriespunt liggen. bij het verbranden van kerosine wordt deze omgevormd in warmte en water. Dit water bevriest in de ijzige lucht,( welke onder het vriespunt ligt) en is door ons te zien als een witte streep welke langzaam uit elkaar waait oplost in de aanwezige lucht.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik zie dat ik geen antwoord heb gegeven op je vraag . Een mens zal geen condensspoor achterlaten omdat zijn uitgeademde lucht vanaf de aarde te weinig is om gezien te worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Daar hij geen warmte afgeeft en geen uitlaatgassen heeft zal dat niet mogelijk zijn.