Onder de grond afzagen, dan rot het vanzelf weg.

Koperen spijker in de wortel timmeren schijnt ook te werken.

Toegevoegd na 57 seconden:
(kan ook ijzer zijn, dat weet ik niet meer)
11 jaar geleden
roestige spijker erin slaan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gaatje in de wortel zagen (6-10mm dik en 50mm lang.)
in dit gaatje doe je wat K2Cr2O7 (Kaliumdichromaat) en je maakt het gaatje dicht met lijm , kauwgom oid.

De Cr6+ ionen doden de nog levende cellen van de wortel.

met koper en ijzer wil het ook wel maar wat ik beschrijf werkt sneller.

Mors echter geen kaliumdichromaat, waar je morst groeit langere tijd niets meer.....

Deze stof is een beetje giftig voor mensen maar zorg er evenzogoed voor dat je niets binnen krijgt,
zware metalen hopen zich op in je lichaam.