Met (verdund) waterstofperoxide
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou het proberen met waterstofperoxide oplossing van ongeveer 30% Dit gebruiken ze ook bij het professioneel bleken van tanden. Voor de zekerheid eerst even uitproberen op een niet zichtbaar plekje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Steenuiltje
11 jaar geleden
Klauwkikker: je krijgt toch een antwoord? Je hebt er niet bij vermeld dat het ook een relatief goedkoop middel moet zijn.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier staat het hele proces: http://members.home.nl/dragonsnest/preparaat.html