Popcorn maken met je mobiel?

Er wordt wel een beweerd dat de straling van mobiele telefoons slecht zou zijn.
Met verbazing heb ik vanmorgen dit filmpje bekeken.
Hoe is het mogelijk?

http://www.lachvandedag.com/

Toegevoegd na 1 minuut:
Klik linksboven op Filmpje

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit was een hele korte vraag, waar ik van Goeievraagster een goed filmpje kreeg met uitleg.

Het beste antwoord

Het is niet mogelijk. dit filmpje laat dat zien ;)
Hoe ze het doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Is onzin, by mythbusters hebben ze een hele zooi telefoons bij elkaar gezet en ze kregen een liter water niet eens 1 graad (Celsius) warmer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fraai gemaakte filmpje maar toch onzin. Je moet popcorn heel heet maken om het te poffen. Dat lukt niet met de paar watts die een mobieltje uitzendt. Overigens, wie zegt dat popcorn überhaupt reageert op gsm-straling. Dat is van een heel andere golflengte dan microgolven.

Mijn eerste ingeving is dat er een warmtebron onder de tafel zit.

Toegevoegd na 28 seconden:
^of 4 mobieltjes...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geloof maar niet alles wat je op internet ziet! De onderkant van de tafel is voor het gemak niet gefilmd...

(maar als er testers zijn onder ons die het tegendeelbewijzen, hoor ik het graag)