Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is het verschil tussen 'Gorilla Glass' en 'Gorilla Glass 2'?

Volgens de onderstaande bron zou de Galaxy S3 Gorilla Glass 2 hebben, maar wat is het verschil met de Gorilla Glass die de Samsung Galaxy S2 heeft?

http://www.samsunggalaxys3.net/1244/familieportret-samsung-galaxy-s-vs-galaxy-s2-vs-galaxy-s3/

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
874

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Volgens de fabrikant:
- 20% dunner met de zelfde eigenschappen
- daardoor helderder, en
- een betere 'touch' gevoeligheid.

Wat je hiervan in praktijk zult merken weet ik niet, er zijn ook heel veel andere eigenschappen die bijdragen aan de algehele gebruikers ervaring van het product.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de helderheid ligt toch aan de toestel zelf? of bedoel je dat het glas meer/minder licht doorlaat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoel dat het glas zelf helderder is. Dus beter licht doorlaat (meer/breder spectrum).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt, dus er zit wel degelijk verschil in. +

Andere antwoorden (1)

We hebben al een aantal keer laten vallen dat de HTC One X over Gorilla Glass gaat beschikken, een ijzersterk laagje glas over het scherm die het toestel beschermt tegen krassen en valschade. Maar wat we nog niet wisten dat het hier gaat om de tweede generatie van Gorilla Glass, die even sterk is, maar tot 20% dunner is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus eigenlijk precies hetzelfde, alleen net iets dunner?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het gaat toch om de Galaxy S3 niet HTC One X! Het glas doet het zelfde, maar is wel degelijk anders waardoor het 20% dunner kan worden gemaakt met behoud van de eigenschappen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het gaat niet om de toestel zelf maar om het glas, maar het glas zelf is dus wel anders? ik nam als voorbeeld de Galaxy S3.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding