Als je een half lege pot pindakaas een jaar op zijn kop zet, is het dan naar beneden gezakt?

Vanmiddag tijdens een boterhammetje stond de pot pindakaas opeens op zn ok, en ik vroeg me dit af :-)

half volle pot mag natuurlijk ook.

Toegevoegd na 52 seconden:
Waaerom lees ik het altijd pas nog een keer nadat ik het gepost heb...

"het" is natuurlijk de pindakaas

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer dat ook eens bij plakband :P

Antwoorden (8)

Ja dat is dan naar beneden gezakt maar om een nadere reden dan je vermoedt...

De pindakaas droogt uit en krimpt en dan klettert het op de grond...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 XiniX... dat jij dat allemaal weet;-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat weet-ie helemaal niet joh, hij gokt maar wat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lol Marleen..
Nu weer he, kijk maar naar waaerom....

Maar "het" zal inderdaad naar beneden zakken ja....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik verwacht dat het gewoon langzaam naar beneden zakt, ik zou niet weten waarom het uitdroogt , waar de olie of het andere vocht heen zou moeten. Hoewel het misschien zo is dat dat eerst naar beneden loopt, maar het lijkt me sterk dat het zo makkelijk scheid aangezien er allerlei stoffen inzitten om het bij elkaar te houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
The proof of the pudding is in the eating,oftewel probeer het een keertje uit! Kan je de kop niet kosten zo;n half potje pindakaas! Ik heb wel het idee,dat binnen een maand het hele zooitje gezakt is! Mocht je het proberen,zorg wel dat de deksel er goed op zit,anders krijg je een kliederbende.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
*Pakt 'n half volle pot pindakaas en draait hem om*

Over 'n half jaar krijg jij 'n mailtje van mij!

---

Jah "het" valt naar beneden. Dit komt door de zwaartekracht. Eerst valt de olie naar beneden waarna de pindakaas uitdroogt waarna deze los komt van het glas en ook naar beneden valt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat gaat naar de dop zakken..alle waren in een pot zakken naar beneden,dus ook de pindakaas.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk van wel.
Maar om zeker van te zijn gewoon proberen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja binnen 1 jaar smelt hij van zich zelf. En dan zakt die naar beneden.