Wat is de maximum temperatuur wat de wetenschap kan bereiken?

De absolute minumtemperatuur is -273,15 waarvan ik weet dat we deze niet kunnen bereiken. Maar bestaat er ook een absolute maximumtemperatuur?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Er is geen absolutie maximumtemperatuur.

De bron legt uit waarom niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wetenschappers hebben in het New York's Brookhaven National Laboratory. een temperatuur gecrëerd van 4 triljard graden. Dat is 250.000 keer de temperatuur van de kern van de zon. Dat is het record tot nu toe op aarde.
escape