Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Bossen hebben geen nadelen, één van de grootste voordelen is dat men zich bewuster maakt om de natuur bij het zien van prachtbossen. Als jij vaker naar een bos zou gaan baby, dan zul je merken hoe mooi het is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

ze houden onze atmosfeer in balance,denk aan zuurstof en temperatuur...en heleboel dieren die erin leven...houdt ons wereldbolletje gezond.en ze zijn natuurlijk heel erg mooi :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een prachtige ontspannen leefomgeving voor mens en dier.
Bossen worden de longen van de wereld genoemd, ze zorgen voor een extra zuurstofrijke omgeving.
Veel basisproducten voor belangrijke medicijnen worden gevonden in de oerwouden.
Het hout uit bossen, mits met mate en beleid gekapt zorgt voor mooie houten producten in onze leefomgeving.
Voor sommige mensen is het aanraken van een boom al rustgevend.
Als ik een wandeling maak in het bos, wat ik regelmatig doe, geniet ik van de prachtige bomen, de heerlijke geur en het fijne gevoel van rust!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat bossen geen nadelen hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bossen zijn een onderdeel van de diversiteit van onze wereld, met hun specifieke ecosysteem.
het zou een verarming zijn als we ze niet meer hadden.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Alles, wandelen, ontspannen, klimaat, aanzicht, ontspanning, leerzaam, zuurstof, kinderen kunnen zien of het herst, winter, voorjaar of zomer is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voordelen van bossen...
Ze zijn mooi, je kunt er heerlijk in wandelen, fietsen en wat dies meer zij (Goed voor het toerisme dus). Ze zijn een ideale leefomgeving voor dieren.
Kan eigenlijk weinig nadelen bedenken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding