Bossen hebben geen nadelen, één van de grootste voordelen is dat men zich bewuster maakt om de natuur bij het zien van prachtbossen. Als jij vaker naar een bos zou gaan baby, dan zul je merken hoe mooi het is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

ze houden onze atmosfeer in balance,denk aan zuurstof en temperatuur...en heleboel dieren die erin leven...houdt ons wereldbolletje gezond.en ze zijn natuurlijk heel erg mooi :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een prachtige ontspannen leefomgeving voor mens en dier.
Bossen worden de longen van de wereld genoemd, ze zorgen voor een extra zuurstofrijke omgeving.
Veel basisproducten voor belangrijke medicijnen worden gevonden in de oerwouden.
Het hout uit bossen, mits met mate en beleid gekapt zorgt voor mooie houten producten in onze leefomgeving.
Voor sommige mensen is het aanraken van een boom al rustgevend.
Als ik een wandeling maak in het bos, wat ik regelmatig doe, geniet ik van de prachtige bomen, de heerlijke geur en het fijne gevoel van rust!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat bossen geen nadelen hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bossen zijn een onderdeel van de diversiteit van onze wereld, met hun specifieke ecosysteem.
het zou een verarming zijn als we ze niet meer hadden.
14 jaar geleden
Alles, wandelen, ontspannen, klimaat, aanzicht, ontspanning, leerzaam, zuurstof, kinderen kunnen zien of het herst, winter, voorjaar of zomer is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voordelen van bossen...
Ze zijn mooi, je kunt er heerlijk in wandelen, fietsen en wat dies meer zij (Goed voor het toerisme dus). Ze zijn een ideale leefomgeving voor dieren.
Kan eigenlijk weinig nadelen bedenken.