waneer worden ballonnen klein??

ik heb een verjaardag overmorgen maar wil het nu opblazen worden ze dan klein?

en waneer dan? over hooveel dagen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ligt natuurlijk aan de kwaliteit maar belangrijker nog aan de temperatuur. Hoe kouder het in de omgeving van de ballon, deste sneller zal hij in grote afnemen. Leg er maar eentje buiten en kijk morgen ochtend maar. Succes met wat je te vieren hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat ligt een beetje aan de kwaliteit van de ballonnen, maar ik vrees dat veel overmorgen al gedeeltelijk leeggelopen zullen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ballonnen worden in kou snel klein, en in warmte minder snel. Als je dus gewoon binnen laat hangen zijn ze morgen (klein gokje) 1 à 2 cm kleiner. Je kan ze dus gewoon ophangen. Gefeliciteerd morgen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elke ballon is in meer of mindere mate poreus,maar hoe lang ze er over doen om leeg te lopen is moeilijk voorspelbaar.
Het beste is toch ze op te blazen, redelijk kort voordat het feest een aanvang neemt.