Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je iemand afluisteren die een kamer naast je zit met spullen die je gewoon thuis hebt?

daarmee bedoel ik gewoon simpele dingen die je thuis hebt zoals een glas etc.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
17.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat gaat zoals je zelf al aangeeft met een glas, het beste is een longdrinkglas (geen dikke bodem). Het moeten wel geluid doorgevende muren zijn, bij dikke stenen werkt het niet. Je plaatst het glas met de open zijde op de muur en drukt één oor tegen de bodem van het glas. Het glas werkt dan als klankversterker.
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

de memorecorder functie op je telefoon on de deur houden?

Toegevoegd na 20 seconden:
*onder de
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Trechter in je oor en naar de muur of deur, andere oor verstoppen met je vinger of een watje.

Of een plastic emmer half op de grond als een muizenval en je oor bij de opening van de emmer houden, maar niet blokkeren. Houd dit op ca. 30cm tot een meter van de muur of deur

Het is altijd beter om het bij een deur te doen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Laag bij de grond zijn vangt ook meer geluid op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kitten: +
Ja het is mogelijk.

Dient het wel een enkelsteensemuur te zijn en dient er aan de zijde van diegene die men wil afluisteren geen kast of iets dergelijks voor de muur te staan.

Echter kan ik mij geen enkele omstandigheid bedenken waarom ik een buur zou willen afluisteren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar heb je geen spullen voor nodig. Ga naar die kamerdeur en leg je oor tegen het sleutelgat. Als de deur plotseling in jouw richting open gaat dan heb je pech want dan krijg je klap tegen je harses. En anders krijg je die wel van degene die je aan het bespionneren was.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding