Waarschijnlijk in het hiernamaals.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je het slecht treft dan ga je een heel stuk de lucht in.
Het is heel opmerkelijk, maar de meesten komen dan vanzelf uit op een begraafplaats.
AWM
14 jaar geleden
Een aantal kilometers verderop..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uiteindelijk kom je weer op de grond terecht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar kom je uit...? Kan eigenlijk van alles zijn: uit een huis, uit een bioscoop, uit een supermarkt, uit een bordeel...
Waar kom je terecht...? Dat is altijd een verrassing.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het probleem is dat als de tornado sterk genoeg is om jou omhoog te zuigen, hij dat ook doet met een heleboel andere voorwerpen. Typisch is dat de slurven van sterke tornado's bestaan uit stof , houtsplinters en balken , steen en puin .
Je wordt dus eerst "gezandstraald" en daarna "gestenigd " en vervolgens doorboord door houtsplinters .
Waarna je ter aarde stort ...

Probeer dus eerst een waterhoos :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je mazzel hebt kom je uit een coma als je een rondje in een tornado gemaakt hebt. Het merendeel van de mensen zal het echter niet overleven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aangezien er zwaartekracht is kom je altijd weer op de grond.

maar als het een erge tornado is zul je wel eerst door hem worden mee gedraaid worden en uit eindelijk door de kracht omhoog schieten en dan kom je op de grond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je wordt gepakt door een tornado dan ga je ten eerste al met zo'n kracht de lucht in dat de meeste flauwvallen.Dan zijn er nog andere dingen die ook werden opgezogen zoals:bakstenen, houten planken, auto's.
Als die jou raken ben je meestal al dood.Maar als je dan nog niet dood bent en het geluk te hebben om niet geraakt te zijn.En dan de laatste stap:Als je uit de tornado komt dan val je nog zo'n km of twee.Om dat te overleven moet je de gelukkigste man zijn op aarde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een heel eind verderop denk ik :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meeste tornados komen voor in het midden zuiden van amerika.Het is dun bevolkt en als er tornados zijn treffen ze boeren dorpjes.Hun huizen worden verwoest, ze worden geraakt door hout metaal, zand, puin.worden opgezogen net zoals andere voorwerpen en komen neer tussen de struiken in bomen op een akker ,meestal dood verminkt of soms zwaar gewond.In iedergeval kom je niet gauw echt goed terecht.