Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

het ontstaan van cellen uit niets, hoe kan dat?

Ik heb ooit gezien dat er in een ruimte zonder iets (energie en materiaal) iets ontstaat. Jammer genoeg heb ik de bron niet. Hoe is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
541

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit is niet mogelijk uit niets onstaat niet iets deze testen worden vaak in het lab gedaan maar er is dan altijd wel een vorm van bacterie aanwezig.

Louis Pasteur heeft al aangetoond dat spontane generatie onmogelijk is , uit levenloze materie komt geen levende materie voort.

Maar menig evolutionist zal het hier niet mee eens zijn, dus ook hier zal je verschillende verhalen horen.

Tip: Google het op internet , dacht dat het abigenesis heet maar pin me er niet op vast .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Iets kan sowieso nooit uit het 'niets' ontstaan.
Hoe cellen (en dus leven) ontstaat weet nog niemand.
Wist ik het maar, dan had ik nu een Nobelprijs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bovenstaanden hebben gelijk, er kan niet iets uit niets ontstaan, als dat nl kan dan zijn wij ontstaan uit de schepping maar het is (nog) niet bewezen dat de schepping werkelijk heeft plaatsgevonden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Abiogenesis
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Abiogenesis
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding