Wat is zwart?

Met natuurkunde heb ik geleerd dat in de wetenschap zwart geen echte kleur is omdat je het niet kunt waarnemen.
Je kunt dit niet waarnemen omdat het alle licht absorbeert.

Nu is mijn vraag welke dingen nu wel echt zwart zijn behalve een zwart gat.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een zwart gat is niet zwart. =)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zwarte verf!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ajukraceking.
Maar dat is wel de naam ervoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij gebrek aan licht is alles zwart natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar dat is dus mijn vraag waar Die plekken zijn. Geen antwoorden als in je kelder en dat soort antwoorden.

Het beste antwoord

Niets. Er is geen voorwerp op aarde dat zo zwart is, dat het al het licht absorbeert en dus echt 'zwart' is. Een ideale straler is een theoretisch ding.
escape
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijn er wel dingen in het heelal die zwart zijn.

Andere antwoorden (1)

Zwart is een pigment.