Wie weet een site met leuke feitjes over natuurkunde?

Ik moet binnenkort een verslag inleveren voor Natuurkunde dat te maken heeft met het hoofdstuk elektriciteit. Om het wat op te fleuren en er wat extra's voor te doen wou ik tussen de pagina's door aan de zijkantjes van die wolkjes maken met : Feitje of Weetje

Mijn vraag is nu heeft er iemand een site met weetjes en/of feiten ofzo of records eigenlijk over natuurkunde MAAR wat te maken heeft met ELEKTRICITEIT?

Veel dank:)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Misschien kun je opd e site van hoezo, tv program met Bart Peeters iets vinden.
Of bij klokhuis
anneliez