Volgensmij niet, omdat je bij het niezen moet inademen en dat kan je niet doen onderwater.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker, maar alleen als er nog lucht bevind in de longen anders kan er niks je neus en mond uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, je moet daarvoor eerst inademen. Maar je kan wel eerst inademen en daarna niezen onder water. Heb dat zelf wel eens gehad namelijk :')
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor dat kan prima en als je een goede duikopleiding volgt leer je ook overgeven en nog veel meer onder water.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, alleen heb ik het nooit in de praktijk hoeven gebruiken xD niezen onderwater overigens wel en hoesten ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is het nut van dat niezen onder water, dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zult maar moeten niezen, vergeven of hoesten dan is het toch handig dat je niet verzuipt.
Je kan zeker niezen onder water. Het enige probleem is misschien dat je dan wel vaak water inslikt.