Is er een verschil tussen max. Torque en NM

Beide is een aanduiding voor koppel van een motor. In relatie met vermogen (pk)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Antwoorden (2)

Geen verschil!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Max torque is de grootheid, en de eenheid waarin die wordt uitgedrukt is Nm. Dit geldt voor alles waarvan je de grootte wilt communiceren. Voorbeeld: Snelheid is de grootheid, m/s (of km/uur) is de eenheid. Massa is de grootheid, kg is de eenheid. Er geldt dus altijd: Grootheid = getal x eenheid.