Het eaait altijd op het strand. Als de zon brand voel je deze wint nauwelijks. Maar wanneer deze warmte verdwijnt door een wolk voel je de wind wel!

Dit is hetzelfde princiepe met huidverbranding door de zon. Je voelt niet dat je huis verbrand is, omdat er aan de zee altijd een verkoelend windje waait... Dit heb je echter niet altijd door. Op het moment van thuiskomen ervaar je pas het branderige gevoel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is suggestie, ten minste, die wind is er wel altijd maar als je je er van bewust wordt dat je in de schaduw zit, let je opeens even op de omgeving en wordt je je ervan bewust, WANT zo'n klein wolkje, (let maar eens op zijn schaduw) zet altijd maar een klein stukje strand in de schaduw, de mensen ernaast zitten nog lekker in de zon (die zijn net geweest of komen nog aan de beurt) en ondertussen wapperen hun haren ook vrolijk in de wind
amigo