Omdat ze zich gelukkig voelen en de ander daar de reden voor is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze willen op deze manier het geluk van elkaar delen, wat door elkaar veroorzaakt word.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat ze weten dat ze allebei hetzelfde voelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zijn blij, en dat kan je niet met een chagrijnige kop laten blijken.
jc54
13 jaar geleden
Omdat ze onbewust weten dat ze er dan mooier uitzien waardoor de ander langer verliefd op ze blijft en bij hen blijft. Bindingsdrang zeg maar...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je lacht zie je er leuker en aantrekkelijker uit. Een lach wil ook zeggen "ïk ben een aardig mens". Verder lachen verliefde mensen veel naar elkaar omdat ze samen een geheim delen; het geheim van hun liefde.
13 jaar geleden
In het begin lach je veel met elkaar omdat je gelukkig bent samen. Op het laatst is het janken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja...het is een kwestie van gevoel,opgewekt door feromonen en ook nog door stoffen als b.v. serotonine (beïvloedt onze stemmingen en emoties) en adrenaline,welke een biochemische reactie veroorzaken.

Het hart gaat sneller bonzen en ja,je vóelt wat voor de ander ---enorme,sympathische aantrekkingskracht---en dat maakt,dat je vanzelf gaat lachen naar die ander.

Áls er dan een wederzijdse "klik" is,dus een "liefdesvonk"
overspringt,lacht die ander terug,want daar gebeurt biochemisch én gevoelsmatig hetzelfde bij...

En natuurlijk trekt een lachend mens óók meer aan natuurlijk,dan een zuurpruimengezicht!

Ook de fysiognomie (studie van gelaatsuitdrukkingen) is in dit verband van toepassing,om de stemmingen van uit het waarnemen van gelaatsuitdrukkingen te verklaren en ja,dan is het toch logisch,dat gelukkige,verliefde mensen naar elkaar lachen.