Weet iemand of er een nieuwere docu is over Tsjenobyl? Ik ken de docu's van youtube al, maar vraag me af of er al wat is veranderd aan oa de sarcofaag

Ik heb veel over Tsjernobyl gezien, maar wil graag weten of de gaten in de sarcofaag inmiddels al gedicht zijn.
En wat er met het radioactieve mengsel gaat gebeuren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Welke documentaires ken je dan? De laatste Nederlandse is: De documentaire 'Tjernobyl, 20 jaar later' van Rusland-correspondent Reinoud Broekhuijsen uit 2006.

De scarcofaag is dacht ik wel dicht, maar moet wel opnieuw gebeuren. Dat is nog niet gedaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je hier wat aan? Het artikel is uit 2008.