mijn lievelingd getal is 24
omdat mijn oma geboren is in 92 en woont op nummer 24.
En zij betekent heel veel voor me.

het getakl geeft me geen geluk,
maar het us fijn om een getal bij de hand te hebben,
voor als je een keer zomaar een getak moet zeggen....

of voor de loto natuurlijk =D

Toegevoegd op 01-05-2009 08:47:22

ik bedoel natuurlijk in 1924
hget toetsten bord doet het niet zo goed...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Geluk komt naar je toe als je het verdient!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Daarom!?
Ik heb er een omdat ik dat leuk vind, mocht ik nou eens in een situatie komen waarbij iemand zegt: Snel, noem een getal... Dan noem ik dat nummer.
En verder, eigenlijk zonder reden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
geluk is een momentopname. Momenten zijn niet te koppelen aan een getal.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik sluit me aan bij het antwoordt van kollius.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geluk bestaat niet, toeval ook niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat dat bijgeloof is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
24, omdat ik dat op de basischool ooit zo besloten heb. Ik vind het gewoon een prettig getal, hoewel ik niet de illusie koester dat het getal me geluk zou brengen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, omdat geen van de getallen mij ooit geluk gebracht heeft.

Het is dus niet: 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 en verder tot je niet meer weet wat er na komt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn geluksgetal is Pi
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja mijn geluksgetal is 8. het is een teken van oneindig.
want oneindig is het leven.
zo ook mijn keuzes.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb geen geluksgetal, omdat ik geluk niet aan een getal verbind. Tja, het is gewoon een combinatie die ik niet leg zeg maar.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik heb een heel raar geluksgetal; 373, wrom weet ik niet, ik schrijf het vaak op als ik aan het krassen ben tijdens telefoongesprek of zo. Ik hou het in de gaten of er eens iets met 373 gebeurt.