Nee,dat kan niet. Je kunt constateren dat er iets ontbreekt en dat ontbrekende heet dan gat!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ 1.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja!
Zeker! Val er maar niet in...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik met mijn rug voor een gote spiegel gaan staan en ik buk voorover en kijk achterom dan lukt dat aardig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dagelijks na het douchen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja precies, zou toch wat zijn als ie weg was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
al dan niet gebleekt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het zwarte gat? :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zwarte gat met een 6e zintuig :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als ik dat gat niet meer zou zien in de spiegel zou ik deze vraag zeker op goede vraag zetten..of zou ik dan een grotere spiegel nodig hebben...of extra dikke glazen? lijkt me beroerd zitten namelijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dieper bukken dan bosuiltje :)
Je ziet alleen dingen waar het licht op reflecteert. Een gat zie je om die reden alleen indirect, door het gebrek van het doorlopen van de verwachte textuur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat hangt er van af of je ziet waar het gat in zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik een gat in de tuin graaf, dan zie ik hem toch wel, anders weet ik niet waar ik het boompje in moet stoppen ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, als ik naar mn handen kijk lijken ze in orde, maar volgens mn vriendin heb ik toch een gat in mn hand!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eehhhhh, in een donut?
Daar zit toch een gat in?
Of toch niet?
Wat is er dan in het midden?
Een stukje niks?
Hoe noem je dat stukje niks dan?
Een gat?
Oke.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dialoog voor één dame? Het lijkjt mij als "iets"er niet is,je het het ook niet kunt zien. Je ziet wel de randen van het "iets'wat er wel is. Hallo,ben je er nog?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, stukje filosofie voor mezelf.
Kom ik zomaar tot dezelfde conclusie als jij:
het ontbrekende, het stukje niks, iets wat er niet is, maar wel randen heeft, noem je een gat.
Ja zeker hier bij mij voor de voor deur hebben bouwvakkers een gat gamaakt. En ik kan dat gewoon zien hoor.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee... een gat kun je niet zien... wat wij een gat noemen is het ontbreken van 'iets'...
net zoals de dood niet bestaat... dood zou het ontbreken van leven kunnen zijn, maar dat kan niet...
er bestaan wel dode lichamen, waar het leven uit geweken lijkt... maar gaten en dood bestaan niet... ze duiden op het ontbreken van iets...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms wel en soms niet.
Als ik een gatenkaasje koop zie ik de gaten zitten. Als ik alleen de kaas op eet moet ik de gaten over houden...toch?

Toegevoegd na 2 minuten:
maw: een gat bestaat alleen door de (zichtbare) grenzen van het aangrenzende....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, een gat kan je niet zien. Tenzij je die gaten aan elkaar knoopt, dan kan je ze zien en heb je meteen een net.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Defenitie gat; Een gat is niets omringt door materie of een plek die een doorgang aangeeft (je gat)
Het tegenstrijdige is dat je een gat ziet als je eigelijk niets ziet of de achtergrond afhankelijk wat er zich achter het gat bevind.
Nog zo`leuke een gat kan keiner worden door te groeien (het is groen en groeit maar wort steeds kleiner, een gat in een heg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een gat kan pas als een gat gedefinieerd worden als de rand zichtbaar is.Anders noem je het een ruimte.Dus een gat is zichtbaar.