Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

zijn er sites speciaal voor jongeren om filosofie, politiek etc te bespreken?

Ik vind dit soort dingen heel interessant, maar er rust bij jongeren een soort taboe op om interesse te hebben in diepere onderwerpen. (Bij mij op school in elk geval.) Het lijkt me leuk om hier echt over te discussieren met anderen maar op school, in de klas, sportclub etc. wordt hier nooit over gepraat. Is dit normaal? En zijn er zulke websites?
weet niet zo goed welke categorie dit moet...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Filosofie
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ben je echt op zoek naar een forum specifiek voor jongeren? Als jongere met een oprechte interesse kun je ook terecht op algemene fora, waar dus ook volwassenen hun zegje doen.
Antoni
11 jaar geleden
Misschien kan je terecht bij (de websites van) de politieke jongerenorganisaties. Op deze website vind je een overzicht: http://nl.wikipedia.org/wiki/Politieke_jongerenorganisatie

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

www.forum.scholieren.com is een forum waar jongeren komen. daar kan je even kijkje nemen. er zijn verschillende catogarien om over te praten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding