Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Mensen kunnen continue keuzes maken, vaak keuzes tussen goed en kwaad. Zolang de naastenliefde nog ondergeschikt is aan egoisme zal dit nog wel even duren. Inderdaad, op het moment dat de Grote Kapitein komt zal het gebeuren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ha, die Patrick;

Ik begrijp dat je twijfelt tussen 9 minuten geleden en over 6 dagen? ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is een nobele gedachte,maar ik vrees dat het daar bij zal blijven.Het zal nooit gebeuren!
Er zijn te veel verschillen in meningen en culturen,machthebbers zullen altijd blijven bestaan en hun wil verbreiden en uitbuiten.

Misschien aan het einde van de rit,zoals vele geloven beschrijven,als de Grote Kapitein het roer overneemt,dat iedereen dan verbroederd is, omdat we in èèn schuitje zitten.

Groeten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De naam Broeders in Christus duidt een onafhankelijk christelijke groepering aan, die haar geloof volledig en uitsluitend op de Bijbel baseert.

hun doel is te leven door het geloof in onze Here Jezus, naar het voorbeeld dat Hij en zijn apostelen hebben gegeven. zij komen regelmatig bij elkaar, zowel voor Bijbelstudie als voor een wekelijks breken van het brood ('avondsmaalsviering'). zij streven er naar terug te grijpen op het geloof van de Christenen van de eerste eeuw.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hypothetisch gesproken waarschijnlijk zodra er iets in ons bestaan wordt geïntroduceerd dat een grotere bedreiging vormt dan onszelf.

In praktijk: it won't happen. (althans niet in mijn tijd)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding