Dit is een opstel over hem(Niet van mij)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je !

Andere antwoorden (5)

hier nog een site www.histotheek.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=1454:teksten-van-grote-filosofen-descartes&catid=179:samenvattingen&Itemid=136 waar miss nog meer te vinden is.

en de bieb kan je ook gaan kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier is zijn werk vertaald naar het Engels.

http://www.literature.org/authors/descartes-rene/reason-discourse/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk, probeer google of een andere zoekmachine!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja in het boek van jostein gaarder 'de wereld van sofie' word er ook over descartes gesproken. Daarnaast word er ook veel informatie over andere filosofen en hun standpunten/ denkwijze gegeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Behalve de eerder gegeven tips (bibliotheek, Google) kun je ook eens kijken op www.filosofiemagazine.nl (met Descartes als zoekopdracht)