wat is een visuele breinbreker?

hersenen, cortex.....ontspanning

Toegevoegd na 11 minuten:
wat betekend breinbreken? wat is visueel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Filosofie

Het beste antwoord

Breinbreken is ergens heel hard over moeten nadenken en heel veel complexe denkstappen moeten maken voordat je het antwoord weet.

Visueel is "met zicht" oftewel iets dat je kunt zien of ergens naar kijken.

Een visuele breinbreker is dus een puzzel of opgave waarbij de uitdaging is om iets op te lossen in een afbeelding.

Google maar eens op 'visual puzzle' en je vindt er genoeg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, plus mag pas als je niveau twee bent geloof ik :) Maar toch bedankt hoor :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik geef die plus wel! :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ook hoor. +1!
al kan ik het ook zonder visuele puzzels. het leven bevat voor mij af en toe genoeg breinbrekers :))

Andere antwoorden (1)

visuele breinbrekers zijn vraagstukken die je op moet proberen te lossen, in visuele zin zijn dit vaak puzzels.

hersenen
-deze heb je nodig voor het vinden van de oplossingen

cortex
-buitenste laag van een orgaan

ontspanning
-bezigheid waarbij je uitrust en/of rustig wordt

breinbreken
-oplossen van vraagstukken

visueel
-(in dit geval waarschijnlijk) hetgeen je met je ogen waar kan nemen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan de minnaar zeggen wat hier de reden van de min is? misschien kan ik hier wat mee namelijk voor de volgende keer :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind de min ook een mysterie, hoe compleet en correct wil je het hebben? +1!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je lwe Geraldine :) voor mij was de vraag niet duidelijk juist door de verschillende aspecten.
ik kon het wel invullen naar MIJN inzicht (puzzelen voor ontspanning) maar wou een breder antw geven, dus koos voor deze manier juist omdat niet iedereen het me me eens hoeft te zijn. (de 'waarom' vraag vind ik dat altijd wel boeiend, vandaar) :)