Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoelang leeft een mug en hoe voorkom je dat hij prikt

ik zou graag een paar trucs tegen muggenbeten willen hebben kunnen jullie een paar tips geven alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
850

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

horren voor ramen en deuren
en mocht je toch geprikt zijn een beetje tijgerbalsam erop daar gaat de jeuk direct mee weg

Toegevoegd na 48 seconden:
een mug leeft hooguit 2 a 3 dagen zodra die zijn eieren heeft gelegd sterft de mug
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tijgerbalsem, werkt dat??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja en goed ook
probeer t maar eens en laat me maar weer weten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is goed, ik zal de volgende mug die ik tegenkom de gelegenheid geven me te steken en danhoor je het van mij.
Alles met DEET erin
vraag ernaar bij de apotheek
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om te voorkomen dat hij prikt zijn er legio oplossingen. Zoals, horren, alti-muggen spray, klamboe, citronella geur en anti muggen sensor..

Op de link onder staan eventueel een paar van deze producten. er staat een gebruiksaanwijzing bij de artikelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vooral heel erg consequent zorgen dat ze niet binnen komen. Horren dus.

Verder : Hij prikt nooit.
Het zijn de vrouwtjesmuggen die prikken.

Leuk extraatje : Die piepdingen jagen de mannetjes inderdaad weg, maar het zijn de vrouwtjes die steken en vrouwtjesmuggen kunnen helemaal niets horen en trekken zich dus ook niets aan van die apparaatjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding