Wat mij betreft is het domste dier de mens, de enigste in zijn soort die in staat is om bij zijn volle bewustzijn zijn hele leefomgeving te vernietigen......

Toegevoegd na 28 minuten:
En als dat het niet is, is 't mijn hond ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit was precies het antwoord dat ik ook had willen geven. Ha, dan hoef ik het niet meer te doen. En dan krijg jij mijn puntje + : )
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dommer dan de mens vind je echt niet.
De vlieg ontbeert zelfs een instinct.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een kwal of een heel klein insect.

Toegevoegd na 1 minuut:
Er schijnt een insect te bestaan dat binnendringt in de schedel van een mier (!) Die van binnen verteerd en vervolgens de kop laat afscheiden van de romp om vervolgens zijn nest te laten broeden in deze kop. Bewijst wel dat insecten een goed instinct hebben en dus hersens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik sta wel eens met verbazing te kijken hoe een wesp die per ongeluk in huis is beland, zichzelf 1000 x op het glas van het raam stort omdat hij naar buiten wil, en dan niet een heel klein stukje opschuift om het dáár te proberen.

Maar waarschijnlijk is dit niet dom, maar efficient gebruik van de weinige ruimte die er is in z'n wespenhersentjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij een eendagsvlieg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De mens spant in deze echt de kroon, die maakt werkelijk alles stuk hier deze planeet.
Al het andere leven is veel intelligenter.
Trouwens, als de mens is geschapen naar gods beeld..wat moet ik dan wel niet over god denken?
Als god zou bestaan en een dier was, zou ik zeggen: god
Met alle respect naar een ieder die gelooft, dat wil ik er wél bij zeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een garnaal heeft maar 1 hersencel...