Bij elke klap op je hoofd schijnen er hersencellen af te sterven. Hoeveel hersencellen sterven er af als je een voetbal wegkopt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
5.4K

Het beste antwoord

Ha, die Jammerrr;

Exacte cijfers zijn daarover natuurlijk niet te geven, maar het artikel in de link kan je aardig wat (schokkende) informatie geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ghehehe, veel .. Anders lopen ze niet met 22 man achter één bal aan te rennen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat ligt aan de snelheid,plaatsing en de kracht waarmee je de bal ''kopt'' dit is ook voor een ieder verschillend, bv. kijk naar mohammed ali, die heeft parkinson overgehouden aan de klappen. maar mike tyson heeft er geen last van.