Zijn er verschillen in uiterlijk tussen een Japanner en een chinees?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
35.6K

Het beste antwoord

Ja, zie de afbeeldingen.

Links chinees, rechts japanner.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
En uit welk land komt de middelste dame?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Korea
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koreanen lijken niet zo veel op Chinezen en Japanners. Ten minste gelijk te onderscheiden.
Dat je het weet.

Andere antwoorden (2)

Een japanner heeft een lichtere huidskleur en iets meer spleetogen.
Een Chinees heeft een ronder hoofd en iets grotere ogen.
Japanners zijn over het algemeen slanker gebouwd dan Chinezen.
amc
13 jaar geleden
Een Japanner is aardappel bruin over het algemeen en soms lichter. (zo noemen ze het ook daar)
*Geen discriminerende uitspraak
Meer Japanners dan Chinezen hebben grote ogen en minder gespleten, minder plat gezicht.
(Japanners hebben een iets grotere neus???) Dat weet ik niet zeker.

Chinezen zijn meer geel en hebben meer spleetogen dan Japanners en een platter gezicht.

Zet ze naast elkaar en je ziet het verschil wel.

Dit is hoe ik Chinezen en Japanners kan onderscheiden.
Dit is niet discriminerend bedoeld! Ik heb zelf Aziatische ogen.

Ik sta open voor verbeteringen als je iets fout ziet staan!