Hoelang moeten honden vastzitten voor een geslaagde dekking?

Ik probeer mijn hondje te laten dekken. De reu heeft vandaag 30 seconde vastgezeten. Is dit voldoende?

Toegevoegd na 7 minuten:
Zou die halve minuut kans op slagen hebben?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
2.2K

Antwoorden (2)

Ik dacht een half uur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geloof niet,dat het "vastzitten"iets te maken heeft met de bevruchting. Het reutje hoeft alleen maar zijn sperma te lozen in de daarvoor bestemde opening en als het goed is,doet de natuur in samenweking met de spermatzoïden de rest.