Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je buikvet wegmasseren?

Ik probeer wat gewicht te verliezen omdat ik weet dat er tijdens de feestdagen weer een aantal kilo bijkomt. Het sporten lijkt tot nu toe nog niet echt z'n vruchten af te werpen. Daarom vroeg ik me af: kan je buikvet wegmasseren? Het gaat me echt om dat laatste beetje vet.

3 jaar geleden
in: Biologie
2.5K
Ritsuka
3 jaar geleden
Nee, dat is onzin. Dan zou ik geen kont meer over hebben met hoe vaak mijn vriend mij in de billen knijpt ;)
Pieterke
3 jaar geleden
Zumba dansen heeft bij mij geholpen om buikvet weg te krijgen. Ik deed het elke dag een kwartiertje met een filmpje van You Tube en zag na14 dagen al resultaat.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat kan helaas niet. Buikvet is nou eenmaal het meest hardnekkig en gaat zo ongeveer als laatste weg. Je zult dus echt nog verder moeten afvallen als je hier ook van af wilt.
Er bestaat ook zoiets als vet bevriezen. Volgens mij is dit wel prijzig en of het werkt is nog maar de vraag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding